[EX-Emporda] Fwd: Re: CANVI DE QUOTA

dacolinas a moviments.net dacolinas a moviments.net
dll jun 8 15:55:06 CEST 2015

Hola companys de la Ecoxarxa, passo còpia del correu que he enviat a
gestió econòmica i a comunicació comentant la situació de dèficit actual
de la CIC i l'increment de quotes als socis autoocupats. La meva
intenció es generar debat per millorar la situació i evitar que es
repeteixi en el futur.

  Bon dia,

  Personalment estic bastant decebut amb la gestió que s'està duent a
terme a la cooperativa. Com a soci atoocupat no només perquè cada vegada
que rebo noticies sobre les decisions de les assemblees són sobre noves
retallades, un empitjorament de la situació de dèficit de la cooperativa
o per rascar més les butxaques dels socis autoocupats que al cap i la fi
som els que creem riquesa i recursos perquè els podem utilitzar
col·lectivament en pro de tots els socis.

   Realment la situació em recorda molt a la situació en que es torba
l'estat i a les decisions que pren amb la diferència que aquí les
decisions són assembleàries però sembla que tampoc en tenim gaire idea
de gestionar els recursos eficientment per anar aconseguint dia a dia
els objectius que ens marquem.

  A més m'he assabentat que ni tan sols tenim la seguretat jurídica que
pensava ja que segons un document aportat a l'assemblea d'abril no es
declaren totes les factures. Crec que falta transparència, comunicació,
confiança i cooperació entre tots nosaltres ja que si aquesta situació
s'hagués exposat directament als socis autoocupats en lloc d'implementar
el nou criteri de quotes del 15% del benefici (en determinats casos)
ningú hagués tingut problema per aportar més factures de despeses al
comú per compensar les factures emeses (fet que entenc que és el causant
per la no declaració del total de la facturació).

  Espero tenir ocasió de participar en les properes assemblees per les
terres Gironines per assabentar-me millor de com està la situació i
poder aportar les meves inquietuds i preocupacions així com idees i
solucions.

Salutacions i enhorabona per la feina feta per arribar fins aquí

David Colinas