[EX-Emporda] Compte IntegralCES nucli local l'equitativa

AndreuMS Emporda emporda a ecoxarxes.cat
dij des 10 13:19:18 CET 2015

Bones Idoia,

seria bo que vinguessis a la pròxima assamblea de l'ecoxarxa per tal que poguessim posar fil a l'agulla al tema. Fa mesos que s'arrossega el problema i des de lassamblea es va decidir de bloquejar el compte en part per la falta de comunicació i per prevenció. Almenys per això últim seria bo tenir algú d'allà que ens expliqui el seu punt de vista.

Ens veiem! Abraçades.

AndreuMS