[Ecoxarxa del Bages] Dinamització de Serveis a l'Ecoxarxa

Serveis Ecoxarxa del Bages serveis.horabages a gmail.com
dll jul 1 11:42:35 CEST 2019

Hola xarxistes:

Davant de la dificultat que veiem per obtenir hores i donat que moltes
oferim *serveis *sense activitat o molt poca activitat, ens hem proposat
buscar eines per impulsar aquests intercanvis.

Us presentem dues propostes complementàries:

*1.      ** Publicitar  periòdicament **3 **serveis actualitzats.*

Properament  presentarem la primera pàgina per anunciar  els 3 serveis de
l’Ecoxarxa per  fer-los més *visibles i actualitzats.*

La intenció és editar  i enviar-la *mensualment *

 Pensem en  3 propostes, cada mes,  per tal de fer-les més rellevants.

Les propostes que voleu que editem ens les feu arribar:

serveis.horabages a gmail.cat

Nosaltres les publicarem seguint l’ordre en què les rebem

Com podreu veure, la informació que conté és esquemàtica, però suficient
per explicar: qui sou,  què oferiu i quines condicions : lloc, dies, preu
hora i el vostre contacte.

2.- *Oferir una eina més àgil i ràpida, per donar i rebre *

*serveis: *

Canal de *WhatsApp:* serveis.horabages

Sovint tenim necessitats  puntuals  que ens podríem ajudar i que no tenim
el temps per buscar qui, o fins i tot,   no tenim ningú  que l’ofereixi.

  Aquest canal ens dóna l’oportunitat d’ajuda mútua esporàdica entre totes
les xarxistes.

Alguns exemples:

Ofertes:

Disposo de temps lliure aquesta setmana per ajudar en tasques d’horta i
cobro 1h x hora.

 Tinc dos mesos lliures i m’ofereixo per pintar  parets, preu a convenir.

Demandes:

Necessito una persona per estar amb  la mare, l’àvia..., aquest dijous i
divendres.

Algú pot anar a buscar el meu fill aquesta tarda al casal i tenir-lo fins a
les 7?

Algú va a Barcelona demà al mati en cotxe, tarda a les 4?

Algú torna de Barcelona en cotxe aquest divendres nit?

*----preus a convenir---- preu x hora-------*

Com funcionarà?

A traves del correu

serveis.horabages a gmail.cat  i whatsApp

escriviu el què necessiteu o oferiu.

Cal que hi feu constar el vostre contacte  per tal que la resposta ja sigui
directa.

Equip d’ Ecoxarxa-Serveis

Conxita, David, Fina i Rosa.

Més informació sobre la llista de correu Bages