[Ecoxarxa del Bages] Assemblea divendres 12 de Maig

Ariadna Borràs ariadnaborras a gmail.com
div maig 12 11:20:44 CEST 2017

hola jo no podre venir aquest con, supuso que aviat tindre les divendres
lliures  i poder venir!!! fins alesores out... tot i que pum començar a
 fer lo del carnets. axil que si ja tenim foto de xarxistes... podriem
quedar en algún moment per pasar-me trasto i engegar... merciiiiii

seguim en contacte....

ariadna

El dia 10 de maig de 2017 a les 22:43, Jan Pascual via Bages <
bages a llistes.ecoxarxes.cat> ha escrit: