[Ecoxarxa del Bages] Per fer-vos l'enquesta de Pam a Pam

Laura lala1reta a hotmail.com
dij mar 5 14:00:23 CET 2015

Bones gent de l'Ecoxarxa,
Us escric pel projecte Pam a Pam (un mapa que visibilitza les iniciatives d'economia social i solidària), us vaig pujar com a punt del Bages, ja que estàvem a punt de fer el llançament públic del projecte i calia pujar uns quants punts amb rapidesa. Com que havíeu vingut a una trobada de Pam a Pam i us conec una mica, doncs m'ho vaig treure de la màniga.
Ara us escric per fer el procediment bé.
El primer pas és saber si teniu ganes d'aparèixer al mapa.
Si és que sí, el segon pas és que ens trobem un dia i us faig una enquesta. Crec que més o menys es tarden uns
 45min. No cal que hi sigueu totes, 1 o 2 persones que coneguin el
projecte és suficient. Si ens trobem a un lloc amb internet, és més
fàcil perquè puc fer l'enquesta directament a la web. Si no, puc fer-ho
en paper i després ho pujo.
I amb vosaltres hi ha un tema a part, i és si hi ha gent de l'ecoxarxa que voldria sortir a part com a punt propi. Si quedem per fer l'enquesta, podem parlar també d'això.
Ja em direu què us sembla i quan podríem quedar.
Salut!
Laura