[Ecoxarxa del Bages] Tres cosetes ecoxarxeres

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dic mar 4 18:09:10 CET 2015

Hola,

1) Ens han convidat a participar d'una taula rodona sobre sobirania
econòmica dins unes jornades que que organitzen el col·lectiu Endavant
Manresa el dia 17 d'abril a les 19h. Adjunto la carta d'invitació.

2) El Ton de Vilanova m'ha contestat que van parlar el tema de la carta per
la XES a la seva reunió i els hi va semblar tot perfecte però que proposem
nosaltres una data per quedar a Barcelona aviam si poden fer-li forat a
l'agenda. A mi em va bé qualsevol tarda entre setmana o dia de cap de setmana,
així que si algú més s'hi vol apuntar que pot triar dia!

3) No vau parlar d'anar a Murcia per Setmana Santa a l'assemblea? (
http://oselregiondemurcia.blogspot.com.es/) Jo vull anar-hi, així que
proposo que qui també hi tingui interès es posi en contacte amb mi i ho
anem preparant. Cal fer inscripció prèvia, així que millor si no ens
encantem massa.

A reveure!
Esteve
Un document HTML ha estat eliminat...