[Ecoxarxa del Bages] terres de cultiu

Çet Çet llorenscudero a hotmail.com
div feb 20 17:43:21 CET 2015

Hola.

Em dic Llorenç i l'altre dia una persona oferia unes terres de secà.

El meu cas és semblant. Disposa un tiet meu unes 4 hectàreas amb 2 pous d'aigua. També voldria donar-lis una altre vida amb projectes sostenibles de producció ecològica: Sembrar productes per elaborar pa, cervessa o altre projecte semblant segons les característiques del lloc.

També existiria la possibilitat d'allojatment, rehabilitació de vivenda, tractor, remolc...

L'únic handicap seria que no està això a Catalunya. Està a un poble de Salamanca i tot ho porta el meu tiet.

Doncs res, si alguns aventurers volen engegar un projecte des de zero i ser pioners per aquelles terres gustosament podem parlar i informar-los.

Salutacions cordials.

Llorenç.