[Ecoxarxa del Bages] ManresaTroc: Llista per fer intercanvis

Elena elena a lafresca.net
dic feb 11 15:28:03 CET 2015

Hola a tots...

Sols per si ho sabeu o no... hi ha una llista especial per a
intercanviar... és aquesta:

us animo que us apunteu, com més serem... més intercanviarem!!!

Salut i bon camí!

Elena