[Ecoxarxa del Bages] Acta assemblea 24/4/2015

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dis abr 25 18:31:28 CEST 2015

Perdoneu, que m'he deixat d'adjuntar el tríptic: aquí
<https://abonahora.files.wordpress.com/2015/04/triptic_ecoxarxa.pdf> (link
a pdf) i les correccions tipogràfiques (adjunt typos.txt).

Bon cap de setmana!
Esteve

> Hola xarxistes!
>
> Envio un resum del que vam parlar ahir a l'assemblea de l'Ecoxarxa. Com
> sempre s'accepten correccions.
>
> *Acta Assemblea 24/4/2015*
>
> *Acte CUP*
> Ens van convidar a una trobada de la CUP sobre sobirania alimentària per a
> preparar el seu programa municipal. Hi havia gent a fer propostes sobre
> temes d'horts urbans, producció local, etc. Des de l'ecoxarxa vam fer la
> proposta que es poguéssin pagar les taxes de les parades de tots els
> mercats de Manresa en hores. Es va recollir la proposta. Bon feeling a
> [...]
- "http://abonahora.wordpress.com" => "http://www.ecoxarxadelbages.org"
 - "altres persones de l'ecoxarxa" => "altres persones de l'Ecoxarxa"
 - "hora de treball o a 10ℏ" => "hora de treball o a 10€"
 - "Al IntegralCES" => "A l'IntegralCES"
 - "la persona que els reb" => "la persona que les rep"
 - "són els que l'ecoxarxa" => "són els que l'Ecoxarxa"
 - "sempre s'han de fer en Euros" => "sempre s'han de fer en euros"
 - "Òbvament" => "Òbviament"
 - "en Euros com els impostos" => "en euros com els impostos"
 - "fa que existeix l'ecoxarxa" => "fa que existeix l'Ecoxarxa"
 - "L'ecoxarxa neix" => "L'Ecoxarxa neix"
 - "La nostra motivació" (La paraula motivació està una mica tapada de vermell)
 - "L'ecoxarxa no està feta" => "L'Ecoxarxa no està feta"
 - "o multincionals.o qualsevol altre tipus de....." => "o multinacionals." Falta una "a". I també sobra tot el final del paràgaf a partir del punt, ja que és un tros d'un altre paràgraf d'un altre lloc que s'ha quedat per aquí.
 - "web de l'ecoxarxa" => "web de l'Ecoxarxa"