[Ecoxarxa del Bages] Assemblea divendres 26 de setembre

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
div set 19 10:46:13 UTC 2014

Hola!

He canviat el torn que ens tocava de l'Ateneu de divendres 26 per avui
divendres (de 18 a 22h). Jo hi seré, però si algú vol passar a donar un cop
de mà o a comentar la jugada estarà perfecte.

A més, divendres 26 a l'Ateneu organitzem un taller d'assemblearisme de 18h
a 21h (tothom convidat!). Jo hi vull anar, així que si sou molt puntuals
podeu començar l'assemblea sense mi o sinó la comencem mitja horeta tard
(que tampoc serà cap excepció!).

A reveure!
Esteve