[Ecoxarxa del Bages] Article per al diari de l'Ateneu la Sèquia

francesc a rosadefoc.info francesc a rosadefoc.info
dll set 15 07:49:35 UTC 2014

Eps l'article em sembla genial!! Clar, concis i entenedor. Felicitats!!
Fins avui no l'he pogut llegir, aixi que no se si encara es pot afegir
alguna cosa. Pensant que es un article per l'ateneu, he afegit una frase
al final del 8e paragraf en referencia a l'ateneu. No es molt important,
aixi que si ja es tard, cap problema!!

I data per la propera assemblea?? El 19 o el 26?? El proper mercat es el
4 o el 5 d'octubre??

Petons,
Francesc

A 2014-09-09 18:28, Esteve Badia escrigué: