[Ecoxarxa del Bages] Article per al diari de l'Ateneu la Sèquia

Gemma Masip masip.gemma a gmail.com
dic set 10 14:35:35 UTC 2014

Hola, l'article és molt didàctic, ho expliqueu molt bé i s'entén
perfectament. . M'he permés fer correccions d'estil més que de fons. Només
hi ha una cosa que em crida l'atenció, però jo no controlo tan el tema,
quan parleu dels interessos que dieu que el banc privat deixa 10 i li han
de tornar 12 perquè n'hi quedi 1 de benefici, la proporció és aquesta?
sempre m'havia semblat que era molt més. Bé suposo que és un problema de
matís.  Gràcies nois, endavant amb la divulgació de l'ecoxarxa, compteu amb
mi si se n'han de fer més d'articles.  Salut  Gemma