[Ecoxarxa del Bages] Recordatoris

Mari Ona marionairiu a gmail.com
dim oct 21 15:07:56 UTC 2014

Ei, em sap greu però dimecres no podrem venir ni el Joan ni jo a donar un
cop de mà.... espero que vagi molt bé. Aquest dissabte vam veure un concert
de la Sílvia Tomàs i ens va agradar molt, és molt bona, segur que va molt
bé. Fins aviat!

El dia 21 octubre de 2014 15:56, Gemma Masip <masip.gemma a gmail.com> ha
escrit: