[Ecoxarxa del Bages] Ecoviure...

Cervesera Ninkasí imma a ninkasi.cat
dic oct 15 07:23:20 UTC 2014

Bones,La nostre Cervesa "Cervesera Ninkasí" també hi estarà a Ecoviure, com cada any.Amb el meu projecte, estic una mica desconnectada de la resta del mon.
Tanmateix, vull aprofitar l'esdeveniment per fer difusió de la Ecoxarxa: cobrant el meu producte amb hores, pot ser necessiti un dels cartells de mostrador, que circulava per la xarxa, que comuniqui aquesta condició de pagament.
Necessitaria un consell, sis plau, per com fer súper pràctic el cobro, en moneda social,  al meu compte del ces (o integral ces) al moment de la feina. Hi ha wifi pels expositors.Si algú vol tenir feina, que m'ho comuniqui, també.Per tant, si es necessari quelcom, allà hi serem.Moltes gràcies

CERVESERIA BERGUEDANAImma Collado
A/E :cervesera a ninkasi.cat
M. 636 24 28 16

From: badia.orive a gmail.com
Date: Tue, 14 Oct 2014 20:12:19 +0200
To: masnoe a gmail.com
CC: bages a llistes.ecoxarxes.cat
Subject: Re: [Ecoxarxa del Bages] Acta assemblea ecoxarxa 10/10/2014

Vale merci! Perdoneu l'errada doncs :)
Esteve
ens deixen un tros de la parada la gent de TreballemB!:)els de pam a pam no et deixen res pq no tenen resno cal que ho corregeixis que no crec que ningu li preocupi gaire...jo estaré per alla amb unaltra parada pero ja passaré a estones i faré de eocxarxa i somenergia alhora

El dia 14 octubre de 2014 20:03, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha escrit:
Hola!
Deixo escrit un resumet del que vam parlar divendres passat:
EcoviureAquest cap de setmana és la fira Ecoviure a Manresa i la gent de Pam a Pam ens deixen un tros de la seva parada. S'hi hauria de ser almenys algunes hores per poder explicar l'Ecoxarxa a qui ll interessi. Qui vulgui estar una estona per allà que s'apunti a: http://doodle.com/muw2372xzy55hcdg (va que gairebé no ha sortit ningú! És una bona excusa per anar a veure la fira també!)
L'Amàlia i l'Esteve podran anar a muntar-la divendres a les 16h. Per muntar-la necessitarem el material: plafó, butlletins (fets), tríptics provisionals (Amàlia i Esteve en fan 200 en B/N), i la Mariona mira de fer imprimir la pancarta a temps.
Valoració estraperlo de CampsL'any que vé ho fem amb més temps i ens hem de coordinar millor amb la gent de Camps.
Estraperlo Moratones 22 de novembreQue ha de servir per fer difusió del cas: El Jaume i la Roser els fan fora de Moratones després d'estar 45 anys allà. A més els van enredar amb contractes enganyosos. Són una família molt estimada al poble i propers a l'ecoxarxa, i a més tenen un munt d'instal·lacions a la casa. Jurídicment no hi ha res a fer. Una vegada més la terra no és per qui la treballa sino per qui en té un títol heretat.
L'està coordinant un grup paral·lel amb gent de cal cases, de la casa i altres. Va haver-hi una reunió i hi ha aquesta idea:
Matí: tot de estris i coses de la casa que estan bé però no es volen endur, les posaran en una sala i la gent se les podran endur a canvi de la voluntat.
Dinar: Paella i xai.Tarda: xerrada: ells explicaran el cas. Diferents veïns i veïnes també intervindran. Xocolatada. Concert.
Cal fer difusió amb temps. Cartell i tríptic explicant el cas. Intentarem tenir ressò mediàtic perquè es conegui el cas.
Jornada 15NProposta de cartell per a fer-ne difusió ja amb alguns canvis proposats a l'assemblea (veure adjunt). Comencem la difusió la setmana que vé.
IntegralCESL'ús del nou programa comporta el pagament col·lectiu d'un euro o equivalent per compte i any. Acceptem auesta condició però observem que potser ens farà falta fer alguna activitat per fer diners.
AteneuTenim confirmat el concert de la Sílvia Tomàs per dimecres 22 d'octubre dins els actes de l'aniversari de l'Ateneu. Vegeu la resta d'activitats de l'aniversari al blog http://www.ecoxarxadelbages.org
Ens podem encarregar també de fer el primer plat del sopar popular: amanida (Verd Cal Feixas, pasta Cal Cases).

I fins aquí l'acta! Per tota la resta, vine a les assemblees :)
A reveure!Esteve