[Ecoxarxa del Bages] Assemblea divendres 10

Mari Ona marionairiu a gmail.com
dij oct 9 08:53:27 UTC 2014

Hola, jo aquest divendres no podré venir!!

Aviam si podeu afegir com a temes pendents el *tema de la pancarta* que vam
dir de fer! He preguntat preus i si decidim fer-la en plan professional i
ho enviem a fer dilluns ja ho tindríem per la paradeta de l'ecoviure! El
que no trobo per enlloc és el logo, el deuria esborrar! Algú li pot enviar
al mail del Turu (joanturu a hotmail.com) ? perquè si no ho està s'haurà de
vectoritzar i jo no en tinc ni idea!

apa, fins aviat!!!

El dia 8 octubre de 2014 18:01, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha
escrit: