[Ecoxarxa del Bages] Propera assemblea

Clara Aguilera clara.aguilerar a gmail.com
div mar 28 18:25:33 CET 2014

Bones!

A mi també m'agrada el tríptic, crec que és força clar i entenedor. I que
anima a fer-te de l'ecoxarxa.

Carnets... m'agraden més les propostes que ha passat avui el Pere; crec que
la més m'agrada és la 1a, amb tot el carnet vermell! i la roda de la hora
blanca.

Em sap greu, però avui no he pogut venir al curs d'economia, he tingut un
contratemps!! Acabareu de posar els apunts a internet???

Avui tampoc podré venir a reunió, per això us comento tot això! I tampoc
vindré a l'estraperlo de demà!

Si parleu de l'estraperlo de Sallent (a l'abril), parlarem amb l'escola de
música per si els sembla bé que vingui el combo a tocar; i pensava que
potser podríem fer una xerrada de cooperatives de consum i ecoxarxa, ja que
a Sallent fa temps que tenim ganes d'engegar-ne una. Què us sembla? Podríeu
explicar-nos com funciona la Guixa i la relació que té amb l'ecoxarxa, la
nova cooperativa que s'ha engegat a Avinyó...  En parlareu una mica??

Moltes gràcies i fins aviat!!!

Clara

El dia 28 març de 2014 10.46, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha
escrit:

--
Clara