[Ecoxarxa del Bages] Fwd:carnets

Maria Ribera Salvador mariaribera.dmt a gmail.com
div mar 28 14:09:44 CET 2014

A mi m'agrada molt més així!! genial. Verd, vermell, o inclús groc! colors
vitals siusplau!! jajajaja
la convinació blanc, vermell i negre té associacions desgastades i velles.
;)

gràcies! ens veiem dissabte!

Maria

El dia 28 març de 2014 13.55, montse catalan <montse a migjorn.net> ha escrit: