[Ecoxarxa del Bages] Propera assemblea

neva año lafuente nievalaf a hotmail.com
div mar 28 10:41:31 CET 2014

Hola bonic a s,Dir-vos que no puc venir a l'assamblea.Que els carnets m'agraden de fons vermell amb l'H blanca.Que si heu intentat de conrear la variant de bròquil que surt a la foto del tríptic i us ha sortitaixí de sincrònica? Hem fa preguntar-me si eś així o de llavor hibridada o manipulada?
En tot cas la primera impresió ha estat de desconfiança, que és una de les primeres reaccions dels ignorants!!Si algú m'ho sap resoldre us ho agraeixo, ja que és un dubte que fa temps hem ronda i per tant no els compro,i potser m'estic perdent harmonia cósmica.Sobre el texte: senzillament impecable.Gràcies per cuidar la feinaFins desprésNeva
From: badia.orive a gmail.com
Date: Thu, 27 Mar 2014 21:34:43 +0100
To: masip.gemma a gmail.com
CC: bages a llistes.ecoxarxes.cat
Subject: Re: [Ecoxarxa del Bages] Propera assemblea

Hola!
Està clar que els insectes no estan ben posats encara i que tapen el text, que es pot llegir al complet aquí: tríptic. El que ens toca amb el tríptic és justament esmenar aquest text, i molt especialment la portada, on ara diu algo així com "Creus que pots canviar les coses fent la teva feina?". La idea que teníem era de que la portada fos una pregunta que la resposta sigui "La moneda del Bages". Però la pregunta d'ara no és gaire sexi, la veritat.

Tinguem clar també que aquest tríptic hauria d'anar dirigit a professionals, autònoms, petites empreses, etc que per norma general no hauran tingut cap contacte amb l'ecoxarxa ni amb el concepte de moneda alternativa.

Fins demà!Esteve

Com no podré anar a l'assemblea, us dono la meva opinió del que heu enviat.  El text del triptic em sembla molt bé, és força clar,  el tema de l'IVA no l'entenc gaire, potser és que no hi entenc gaire. Del disseny, trobo molt divertits els insectes, el de la cara 1 l'avella que hi ha sobre el text impedeix llegir amb claredat. Potser enfosqur una mica la lletra per que contrasti més.

Dels carnet m'agrada el de color gris fosc. El noi també està molt bé, jejej.
Fis divendres.  Gemma

A mi el què m'agrada més és el guapetón que surt a la foto.

Que bé els carnets! Jo dic el mateix que diu la Maria. El primer de la columna de la dreta, i negre i vermell sembla de la cnt, però para gustos colors així que m'està bé.

Jo aquest divendres tampoc vindré.

Una abraçada!

queralt

El dia 26 març de 2014 22.44, Gemma Masip <masip.gemma a gmail.com> ha escrit:

Ho sento però no em podré quedar, tinc un compromís. Ens veiem al curs.  Fins divendres.  Gemma

a mi em m'agrada el primer de la columna de la dreta. Més blanc. No m'agrada gaire la ratlla negra de sobre. Té molt pes i aixafa el carnet! ;)

no pot ser d'un altre color???

això és relatiu igualment, per gustos colors, oi?
salutMaria

El dia 26 març de 2014 15.43, DRAGON1977 <drakidraki a gmail.com> ha escrit:

bona tarda,El carnet per mi el primer el de fons negre amb la part del nom en blanc i lletres negres.

triptic els dibuixets no deixen llegir part del texte la resta  ho veig molt bé.
Salutxabier

El dia 26 març de 2014 1.13, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha escrit:

Hola gent!
Aquest divendres després de la última classe del curs d'economia tenim assemblea de l'ecoxarxa.

A més d'enllestir algun preparatiu per l'estraperlo de l'endemà tenim alguns temes:

Campanya a empreses: esmenar text del tríptic. Un esborrany del tríptic és aquí: tríptic i esborranys del disseny aquí: cara1 cara2. Hauríem d'enllestir el text per poder avançar amb el disseny. Sobretot falta alguna bona idea per la portada!

Carnets. Tenim algunes propostes aquí. Es tractarà d'escollir la que ens agradi més i definir bé com els farem.Valoració del curs d'economia.

I els que puguin sortir.
Per cert, vam fer el twiter de l'ecoxarxa, per qui vulgui estar al cas el nom és @EcoxarxaBages.
Fins divendres!

Esteve