[Ecoxarxa del Bages] Propera assemblea

Queralt Jorba queralt.jorba a gmail.com
dij mar 27 10:16:36 CET 2014

A mi el què m'agrada més és el guapetón que surt a la foto.

Que bé els carnets! Jo dic el mateix que diu la Maria. El primer de la
columna de la dreta, i negre i vermell sembla de la cnt, però para gustos
colors així que m'està bé.

Jo aquest divendres tampoc vindré.

Una abraçada!

queralt

El dia 26 març de 2014 22.44, Gemma Masip <masip.gemma a gmail.com> ha escrit: