[Ecoxarxa del Bages] Propera assemblea

Maria Ribera Salvador mariaribera.dmt a gmail.com
dic mar 26 18:44:26 CET 2014

a mi em m'agrada el primer de la columna de la dreta. Més blanc.
No m'agrada gaire la ratlla negra de sobre. Té molt pes i aixafa el carnet!
;)
no pot ser d'un altre color???

això és relatiu igualment, per gustos colors, oi?

salut
Maria

El dia 26 març de 2014 15.43, DRAGON1977 <drakidraki a gmail.com> ha escrit: