[Ecoxarxa del Bages] Acta assemblea 7/03/2014

Natxo Tarres natxotarres a gmail.com
dij mar 13 15:08:49 CET 2014

Gràcies Esteve

Dir-vos que ahir vam fer a la Plana de l'Om una nova xerrada a càrreg d'en
Jordi Griera.
Des del meu punt de vista un discurs brillant i inspirador.
El vam gravar en video i de seguida que el tingui pujat us el faig arribar

Abraçades a tots i ens veiem com a tard a Irehom el 29.
Esperem tenir el cartell com a tard aquest cap de setmana ja estem en
contacte amb en Noè.

Salut

PD si teniu ganes de veure els altres videos del Cicle Inspiracions
https://www.facebook.com/pages/Cicle-dInspiracions-a-Manresa/183070261889783?ref=ts&fref=ts

http://www.youtube.com/channel/UCESt3vk2d61kK1FWFeNqEFQ

El dia 12 març de 2014 17.48, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha
escrit: