[Ecoxarxa del Bages] Assemblea aquest divendres i curs d'economia

Gemma Masip masip.gemma a gmail.com
dic feb 12 12:04:25 CET 2014

Hola, no podré assistir a aquesta assemblea, ja m'avisareu per la propera.
El que si que vull apuntar-me al curs d'Economia, ara miraré el cartell, on
suposo trobaré on m'he d'inscriure.  Fins aviat.  Gemma