[Ecoxarxa del Bages] Assemblea aquest divendres i curs d'economia

Mari Ona marionairiu a gmail.com
dim feb 11 19:35:53 CET 2014

Ei, xarxistes!! M'he pres la llibertat de fer més enganxines de les
petites, per deixar enganxada tota la comarca!! N'hi ha casi 100 i no cal
que passem comptes perquè és el meu granet de sorra. Com que de moment no
puc dedicar temps a l'ecoxarxa almenys hi dedico el temps de fer les
enganxines!!

Si us sembla bé la iniciativa, us les faig arribar en breu!!
Fins aviat!!!

El dia 11 febrer de 2014 18.21, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha
escrit: