[Ecoxarxa del Bages] Mercat de l'Estraperlo aquest dissabte 26 aSallent

montse catalan montse a migjorn.net
dim abr 22 22:56:46 CEST 2014

Esteve i tota la colla,

aquest diumenge hi havia PLENARI DE L'ATENEU, però resulta que es va acordar fer una nova cnvocatòria perquè erem poca gent i/o pocs col·lectius representats. Jo hi vaig anar i com que de la ecoxarxa no hi havia ningú més em vaig encarregar de dir-vos-ho i de demanar-vos que a la propera PLENARIA intentem ser més persones.

Haurem d'estar atentes a la convocatòria.  Una abraçada i sento molt que la meva disponibilitat no dongui per més i falti tantes vegades a les reunions i a l'estraperlo.

Una abraçada

Montse
www.migjorn.net
www.nacerencasa.jimdo.com

From: Esteve Badia
Sent: Tuesday, April 22, 2014 7:05 PM
To: bages a llistes.ecoxarxes.cat
Subject: [Ecoxarxa del Bages] Mercat de l'Estraperlo aquest dissabte 26 aSallent

Hola xarxistes!

Aquest dissabte 26 d'abril el Mercat de l'Estraperlo torna a Sallent. Començarem a les 10h del matí. Tindrem a més xerrada de les cooperatives de consum La Guixa de Manresa i El Pinyó d'Avinyó i la tradicional paella vegetariana.

A més el mercat coincideix amb la Fira d'entitats i altres actes de la setmana cultural Sallentina, així que esperem que hi hagi un bon ambient.

Hem anat molt justos a tenir-ho tot a punt per poder fer-ne difusió, així que si us plau expliqueu-li a tothom qui li pugui agradar venir!

Tenim el cartell aquí, pots imprimir-lo i penjar-lo on creguis convenient (però aquesta setmana!)

Una abraçada i fins dissabte!
Esteve