[Ecoxarxa del Bages] Acta assemblea 15/02/2013

Clara Aguilera clara.aguilerar a gmail.com
dis feb 16 13:16:00 CET 2013

Bones!!!

Caram, si que esteu actius!!! Jo... segueixo al corrent i m'incorporaré a
la que pugui, que pel que sembla no serà la propera reunió, ja que el 8 de
març és el dia de la dona treballadora i fem una xerrada a l'ateneu Rocaus.

M'apunto les altres dates que comenteu i faré el possible per ser-hi!!!

Fins aviat!!!

Clara

El 16 de febrer de 2013 11.12, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha
escrit:

--
Clara