[Ecoxarxa del Bages] Acta assemblea 25/01/2013

Natxo Tarres natxotarres a gmail.com
div feb 1 12:53:55 CET 2013

Benvolguts Xarxistes

Vist que aquest tema provoca un debat interessant i no voldria fer res que
pugues perjudicar a col·lectius i a l'Ecoxarxa he demanat al Regió 7
d'aplaçar aquest possible reportatge.
Crec que es millor que parlem del tema a la propera assemblea d'Ecoxarxa i
ens acabem de definit millor.
Per fer un reportatge d'aquest tipus (3-4 pagines en cap de setmana) cal
força material visual, un discurs molt clar i iniciatives fermes al
respecte.
Per tant emplaço a tothom a recollir possible material gràfic, idees i
voluntaris per quan ho decidim poder tenir preparat aquest tema. P.e. fotos
de mercats de l'estraperlo, d'algun assemblea...

Alhora si ho decidim obrir a més col·lectius Irehom, gui-fi bages... ja ho
acabarem d'endreçar.

Moltes gràcies a tots

Natxo

El 30 de gener de 2013 18.23, Bernat Marquilles <bernatmh a gmail.com> ha
escrit: