[Ecoxarxa del Bages] Acta assemblea 25/01/2013

Clara Aguilera clara.aguilerar a gmail.com
dic gen 30 14:50:31 CET 2013

Bon dia Natxo!

Sé que la idea està feta amb tota la bona intenció del món! I provablement
com a ecoxarxa no tindriem cap problema en aparèixer en un reportatge al
regio7, sinó al contrari.

Però... per altra banda, no crec que sigui bona idea parlar gaire de la
trobada de col·lectius "fem xarxa Bages", ja que en cap moment va sortir la
idea de voler sortir als mitjans de premsa convencionals; i m'imagino que
forces col·lectius estarien en desacord amb sortir-hi. Crec que és una
xarxa molt jove, i que aquest és un tema que cal treballar amb molt tacte.
No tinguem pressa; si més endavant volem sortir al Regio7 ja ho
aconseguirem!!!

Per tant crec que potser caldria reformular una mica el reportatge; potser
els diferents col·lectius que proposes estan interessats en sortir al
Regio7, però no hi fem sortir "Fem xarxa Bages". Jo personalment ja et dic
que com a ecoxarxa del Bages em sembla bé sortir-hi!

Moltes gràcies!!!

Clara

El 30 de gener de 2013 12.28, Natxo Tarres <natxotarres a gmail.com> ha
escrit:

--
Clara