[Ecoxarxa del Bages] Acta assemblea 25/01/2013

Oriol Junyent Bastardas orioljb a gmail.com
dim gen 29 19:49:21 CET 2013

Jo m'apunto va!
Però si algu li fa ilusió que em substitueixi que jo ja faig torns amb la
guixa!
Apali!
El 29/01/2013 11:44, "Queralt Jorba" <queralt.jorba a gmail.com> va escriure: