[Ecoxarxa del Bages] Assemblea aquest divendres 25 a les 20:30

Clara Aguilera clara.aguilerar a gmail.com
dij gen 24 23:55:53 CET 2013

Bones!

Jo demà no podré venir a reunió! Ens veiem dissabte a la trobada de
col·lectius! Em podreu donar 3 llibrets amb les ofertes per a fer nous
socis a Sallent (els q vam comentar a l'última assemblea)

Que vagi bé demà!

Clara

El 24 de gener de 2013 17.33, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha
escrit:

--
Clara