[Ecoxarxa del Bages] donar-me de baixa

judith coronado cajon16 a gmail.com
dim oct 29 10:58:52 CET 2013

Ssóc Judith Coronado Torregrosa, afectada de Sensibilitat Química Múltiple.
Si us plau donau-me de baixa i no m'envieu més mails. Em sap greu, però he
hagut de marxar del Moianès per la contaminació que emana dels pals de
fusta de les línies elèctriques.(tractats amb alquitrà), el més barat i
contaminador protector d'exteriors.
El col.lectiu de malalts del ja anomenat síndrome de  la contaminació
(Sensibilitat Química, Sensibilitat Elèctrica, fibromiàlgia i fatiga
crónica) us agrairíem molt que lluitessiu perquè s'eliminessin aquests pals
contaminats amb quitrà de :  xarxes elèctriques, xarxes telefòniques, pals
d'informació dels GR. posats per la Diputació, valles de jardins, etc.
És molt importants.
us desitjo molt d'èxit en totes les vostres activitats
Gràcies,

Judith Coronado Torregrosa
(actualment visc a Queralbs)
tel. 649 304 529