[Ecoxarxa del Bages] Documental sobre monedes socials

Natxo Tarres natxotarres a gmail.com
div oct 11 17:30:07 CEST 2013

Hola David i companyes

Primer de tot gràcies per seguir empenyent amb el projecte. El representant
que tenim d'Irehom, el Marcel, ja em va comentar que no hi ha massa genteta
en les últimes reunions.
Celebro aquest intent de crear sinergies entre els projectes que estem al
Bages.

Crec que l'ecoxar-xa, ja quasi per veterania, ha de recolzar aquest tema i
per tant des de la meva modesta opinió:
Sí al text, crec que el del triptic ja ho explica prou bé.
I lo de organitzar la xerrada també em sembla bé, tot i que potser s'hauran
de pronunciar els que estan més capacitats per fer-la. En tot cas m'hi
ofereixo per acompanyar i ajudar en la promoció de l'acte.

Aprofitant el mail us volia comunicar que estem des d'Irehom + qui si
vulgui sumar, preparant la projecció a Manresa a partir de mitjans de
novembre, el documental "Fabricants de Futur".
Estem de moment veien i estudiant diversos espais a la ciutat, esperant
resposta i finalment programar.
Aquest documental i altres activitats paral·leles que vagin en aquest
sentit, serien actes que des d'Irehom volem impulsar a la ciutat de Manresa
o Bages.
Un cop ho tinguem lligat (amb el director ja hem parlat), faltarà data i
espai, ens agradaria que si sumessin tantes entitats i xarxes com foren
possible.
Si més no em dirigeixo aquí  a l'Eco-Xarxa Bages per veure si es pot
debatir a la propera reunió que la Eco-Xarxa participi com grup impulsor o
simpatitzant d'aquest tipus d'actes.
En tot cas aquest seria el primer, la projecció i en el futur si van venint
els aniriem presentant a l'assamblea per així decidir vincular-si o no.

Just la estratègia que estem ideant és que amb aquests tipus d'actes que
ens mostrin alternatives, fomentint debat i mirada critica, etc si puguin
anar sumant entitats i es visualitzin les nostres aliances i que d'alguna
forma n'hi ha molts que anem junts.

Moltes gràcies i adjunto el link del doc per qui no el conegui.

Salut

Natxo

http://vimeo.com/67603008
https://www.facebook.com/fabricantsdefutur

El dia 11 d’octubre de 2013 15.06, <david a calcases.info> ha escrit: