[Ecoxarxa del Bages] Fwd: [Cmd] [Agroecologia] Fwd: per si coneixei algu que li pougui interesar.Petonets

Queralt Jorba queralt.jorba a gmail.com
dll nov 18 22:06:33 CET 2013

Una oportunitat interessant.

     Missatge de l'ecoxarxa Ebre-- A Arnes hi ha un molí d'oli amb premsa,

--

* Associació Xicòria*
http://xicoriamontblanc.blogspot.com