[Ecoxarxa del Bages] Proper assemblea aquest divendres

francesc a rosadefoc.info francesc a rosadefoc.info
dij nov 14 20:22:15 CET 2013

Salut guapes!!
Comentar-vos que aquest divendres no podre estar a la reunio, ja que
tinc un aniversari familiar a Barcelona; em sap greu ja que la reunio
promet...
De totes formes ja m'ho explicaran ja que de Cal Cases si que vindran la
Iolanda i el David.

D'un tema pendent que porto jo, comentar-vos que ja m'he estat escrivint
amb la Susana Belmonte i que estara encantada de fer el curs/taller que
li proposem. Queda anar definint temari (em va demanar si teniem alguna
peticio concreta), dates, format... Si teniu temps i en podeu parlar, ja
em direu el que i li faig arribar.

Petons i bona assemblea!!
Francesc

A 2013-11-11 17:54, Esteve Badia escrigué: