[Ecoxarxa del Bages] Propera assemblea i manifest de l'ateneu la sèquia

Shizuko Ishikawa shizuko.ishikawa a gmail.com
dim nov 5 13:46:22 CET 2013

Hola guapus!!!!
Cada assamblea hem buscat la manera de anar, pero o bé estàvem malalts, o
han surgit complicacions...

Bé, em sembla que ens ho pendrem amb més calma, simplement acceptem la
situació que tenim, ja anirem més endevant.

D´altra banda: La Queralt continúa anant a les assamblees? Tenim una bossa
sencera de robeta de bebé per a ella i no tenim com localitzar-la...