[Ecoxarxa del Bages] Fwd: [Interxarxes] fira d'intercanvi de l'ecoxarxa Montseny,

francesc a rosadefoc.info francesc a rosadefoc.info
div nov 1 22:40:21 CET 2013

Salut!!
Algu sabia res d'aixo?? M'ha arribat que aquest cap de setmana a
Viladrau fan trobada d'ecoxarxes... Ens han avisat?? A mi m'ha arribat
de rebot...

I sobre el mercat de Sant Fruitos del 16N, hi anem a fer-hi una
xerrada?? Aixi estrenem el fantastic material que s'ha enviat... Jo no
podria anar-hi.

I la propera assemblea quan es??

Molts petons!!
Francesc

-------- Missatge Original --------
Assumpte: [Interxarxes] fira d'intercanvi de l'ecoxarxa Montseny,
Data: 2013-10-28 19:24
Remitent: sense.resposta a intercanvis.net
Destinatari: contacte a intercanvis.net
Respon a:

info a ecoseny.net sent you a message:

Hola us paso el link perque poseu la fira del dia 1 de Novembre A
Viladrau, per la ecoxarxa del Montseny

http://cooperativa.cat/iv-trobada-decoxarxes-dels-paisos-catalans/

Un nou missatge ha estat escrit per a tu per
http://intercanvis.net/tiki-contact.php

Data: Dl 28/10/13 19:24h

---
Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
http://intercanvis.net