[Ecoxarxa del Bages] Jornades ecoxarxa aquest dissabte 4 de maig

Clara Aguilera clara.aguilerar a gmail.com
div maig 3 14:32:51 CEST 2013

Bones!

Jo al matí treballo, però vindré a dinar i em quedaré durant la tarda. Fins
demà!!!

Clara

El 2 de maig de 2013 12.31, Adriana Bertran <insulas a gmail.com> ha escrit:

--
Clara