[Ecoxarxa del Bages] FW: Eco-xarxa i Radio Bala

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dic mar 13 17:24:54 CET 2013

A mi em sembla perfecte, i més encara tenint en compte el bon rotllo de
l'any passat. Ja hi havia un estraperlo programat per a Manresa, que no sé
si s'escau exactament en aquestes dates o no.

En parlem a la propera assemblea!

Esteve