[Ecoxarxa del Bages] Reunió aquest divendres 8 de Març

Clara Aguilera clara.aguilerar a gmail.com
dij mar 7 00:02:48 CET 2013

Bones!!!

Ho sento però últimament sempre em coincideixen les reunions de l'ecoxarxa
amb actes a l'ateneu Rocaus! El 8 de març tb fem actes a Sallent, així que
no podré venir!!!

Que vagi mooolt bé!

Clara

El 6 de març de 2013 20.25, Martí Prats <martilhuma a gmail.com> ha escrit:

--
Clara