[Ecoxarxa del Bages] Butlletí d'estiu de l'ecoxarxa

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dic jul 10 18:27:17 CEST 2013

Bona tarda,

Demà agafarem les ofertes del CES per publicarles a l'edició en paper del
segon butlletí de l'ecoxarxa que mirarem que estigui fet per dissabte. Així
que* tens fins demà al migdia (dijous) per posar les teves ofertes al dia*!
I també per dir-ho si no vols que surti el teu telèfon o mail (qui ja ho va
dir l'altre vegada no cal)!

Ja vaig mirar d'avisar fa una setmana amb un correu enviat a través del
CES, però no estic gaire segur de si va arribar bé a tothom.

Abraçada,
Esteve