[Ecoxarxa del Bages] Aquest divendres assemblea de l'ecoxarxa

Clara Aguilera clara.aguilerar a gmail.com
dim jul 2 19:32:07 CEST 2013

Hola a tots!!!

Aquest divendres torno a no poder venir! Però pel mercat de l'estraperlo de
Manresa si que hi seré (fins a quarts de 19h)! Així que si voleu em podeu
posar a fer qualsevol feina que faci falta, ja m'inforamreu!

Fins ben aviat!

Clara

El 2 de juliol de 2013 18.53, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha
escrit:

--
Clara