[Ecoxarxa del Bages] Acta assemblea 27/12/2013

francesc a rosadefoc.info francesc a rosadefoc.info
diu des 29 13:47:48 CET 2013

Esteve, felicitats per l'article!!! Es bonissim!!
Moltes gracies per la feina; penso que aquest article es una molt bona
eina de difusio de l'ecoxarxa, imprescindible en el pack-ecoxarxa que es
vol repartir a les botigues.
Respecte al curs d'economia ja escric a la Susana demanant-li si li van
be altres dates.
Em va saber greu perdre'm la reunio; al final em vaig quedar a
Barcelona...
Molts petons a totes,
Francesc

A 2013-12-28 13:44, Esteve Badia escrigué: