[Ecoxarxa del Bages] MERCAT DISSABTE A NAVÀS

Amalia amalia a topomira.com
div des 13 08:44:02 CET 2013

Hola estraperlistes,
Comperteixo la carta que m'ha arribat, si algú encara no s'ha apuntat, que
ho faci.
per correu a amalia a topomira.com
  o trucar al telèfon 639355481 o 938366022

La carta:

> Bona nit!!
>
> Està tot apunt!! s'ha fet la difussió per facebook, catells i fulletons
> a Navàs, crec que a manresa info també.
> Crec que hi haurà influència de gent.
> D'aquí Navàs seran unes 3 parades més.
> Com al cartell posa paella popular, tenim unes 15 persones apuntades,
> digue-li al cuiner si ho pot tenir en compte.
> L'ajuntament ens deixarà taules i cadires per 50 persones per dinar.
> També aniran be per sentar-nos durant l'explicació sobre licors.
> L'ajuntament farà un foc per que ens poguem calentar i fer ambient.
> [...]

Ens veiem a Navàs, demà dissabte 14 de desembre,
El lloc a la Plaça Antoni Gaudí. La muntada de parades s'haurà de fer a 2/4
de 10 doncs l'inici està previst per les 10:00h i la seva durada fins
després de dinar la paella de l'Ambrós a les 16:00h.
A les 12:00h està previst un taller de fer licors, amb tastel inclós.

De moment estem apuntats 22 parades.

Fins demà,

Amàlia