[Ecoxarxa del Bages] reunio dema divendres?

Adriana Bertran insulas a gmail.com
dij abr 4 17:06:25 CEST 2013

Hola! Sóc l'Adriana, ja fa uns mesos que faig servir hores però encara no
he pogut venir a cap assemblea. Demà vindré a veure què s'hi cou! Arribaré
una mica tard, xq surto de la feina a les 20.45h...

Fins demà!

Adriana