[Ecoxarxa del Bages] Inauguració de l'Ateneu la Sèquia de Manresa

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dic nov 28 19:08:53 CET 2012

Hola,

Aquest dissabte 1 de desembre hi ha la inauguració el nou espai de l'Ateneu
la Sèquia de Manresa <http://ateneulasequia.blogspot.com.es/>, aprofitant
també el seu tercer aniversari (per si vas distreta l'ecoxarxa està entrant
a formar part dels col·lectius amb local a l'ateneu).

Hi haurà xerrades, concerts, dinar popular...
(cartell<http://3.bp.blogspot.com/-JJ5QPoBWjQQ/ULU0y3pk3nI/AAAAAAAAAG8/cwCbyIksD7A/s1600/ateneu_aniversari_ok.png>).
Així que qui no vagi a la trobada d'ecoxarxes s'hi pot acostar!

Per cert, que em vaig deixar el full amb l'acta de l'última reunió i fins
el cap de setmana no la podré passar i enviar. Perdó!

A reveure!
Esteve