[Ecoxarxa del Bages] Pròxima reunió 14-09-2012

Maria Ribera Salvador mariaribera.dmt a gmail.com
dll set 10 13:19:05 CEST 2012

Jo confirmo, però segurament arribaré una mica més tard de les 20.30h.
A mi personalment m'interessa venir pel tema de les Ecoxarxes i serà la
primera vegada que vingui a una
de les vostres reunions! així que potser això d'arribar una mica tard serà
un problema però si ha de ser divendres
no m'ho puc montar d'una altra manera.

Fins divendres!

Maria Ribera

El 10 de setembre de 2012 10:39, Oriol Junyent Bastardas
<orioljb a gmail.com>ha escrit: