[Ecoxarxa del Bages] Reunió ecoxarxa aquest divendres!

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dij jul 26 17:56:15 CEST 2012

Hola de nou,

Un parell dels habituals de les reunions m'han fet saber que seran baixes,
així que estaria bé saber si hi haurà una massa crítica suficient per a fer
l'assamblea o la deixem per la setmana que vé:

Podeu confirmar assistència aquí:

http://dudle.marsupi.org/reunio_exbages/

Si no hem confirmat diguem almenys quatre persones per aquest divendres ho
deixem per la setmana que vé.

A reveure!
Esteve

El 25 de juliol de 2012 2:36, Shizuko Ishikawa
<shizuko.ishikawa a gmail.com>ha escrit: