[Ecoxarxa del Bages] Cartell festa d'aniversari

Shizuko Ishikawa shizuko.ishikawa a gmail.com
div jul 6 17:02:00 CEST 2012

Eii!! El joan i jo hi serem dissabte!! I portarem dues persones que es
volen apuntar-se. Acaben de mudar-se a Manresa, estan en una masia, son
mestres de permacultura i en breu oferiran classes i productes del camp

I bé, com que dissabte us enterareu igualment, us ho dic ara i així no us
endureu el "susto"... Estic embarassada!!!

Petonets!!! Ens veiem dissabte!!