[Ecoxarxa del Bages] No puc assegurar conexió Guifinet

Alexterior alexterior a moviments.net
dll abr 16 19:10:48 CEST 2012

Bones,

Avui he anat a pillar l'antena per a connectar-nos i justament on les
compro no en tenien. Ara estic buscant una botiga de Vic però no puc
assegurar que tindre temps de comprar-la i a l'hora fer proves per
connectar-nos a  internet.  jo igualment intentaré aconseguir-ho però no
asseguro res.

Per tant endavant wifi 3g si volem assegurar 100% que tindrem internet.

Em sap greu avisar tant tard però penssava que seria possible.

Salut!

Alex