[Ecoxarxa del Bages] Financiación colectiva para la autogestión, seguimos con fuerza, preparándonos para el 15 de Marzo.....‏‏

pere proudh pere.proudh a gmail.com
dis mar 3 22:31:48 CET 2012

Hola, em costa de veure qui organitza aquesta moguda. Algú m'hi pot ajudar?

Pere

El 3 de març de 2012 20:02, amorosa comunicacio
<peramor.v.m a hotmail.com>ha escrit: