[Ecoxarxa del Bages] Assemblea Aquest Divendres 27dG

Shizuko Ishikawa shizuko.ishikawa a gmail.com
dll gen 23 11:53:03 CET 2012

Hola! Per fi!
El joan hi será, jo no ho sé.
Del tema de protecció legal us avanço q es complicadísim, al sindicat no em
saben avançar res, pero m'han donat bones suggerencies de per on buscar.
Estic en marxa, em queda consultar un advocat laboralista i anar-m'en a
Inspección de Trabajo. Tranquils, estic al cas